Metamorfoza Magdy




Uwielbiam artystyczne makijaże i też przyjdzie czas na zaprezentowanie ich na blogu.
..jednak prawdziwym zadaniem wizażysty są makijaże użytkowe.
"Zwyklaki" o cudownej mocy ;)
Dziś prezentuję kolejny z tej serii...

Jak zrobić taki makijaż?
Powiem co zwykle: przede wszystkim wiedzieć jakie są zalety i mankamenty twarzy.
Następnie ocena kolorystyczna.
Trzecim etapem jest realizacja wizji. Trzeba wiedzieć jaki efekt chce się osiągnąć.
To znacznie ułatwia i uprzyjemnia zadanie.


Wiedziałam, że ten makijaż ma być subtelny i świeży.
Dlatego zastosowałam stonowane barwy inspirując się dodatkami ubioru.
Brzoskwiniowe usta, policzki i powieki idealnie pasowały do urody, a także świetnie komponowały się z pomarańczowymi dodatkami.
Dolna powieka jest muśnięta turkusem.
Czarny eyeliner, sztuczne rzęsy i biała kredka na linii wodnej bardzo powiększają oczy.
Twarz pomalowałam mocno kryjącymi, kremowymi podkładami. 
Ujednoliciłam i rozjaśniłam jej odcień dopasowując do koloru szyi i dekoltu.

Na zdjęciach bez porównania z wersją "przed"
modelka wygląda raczej na muśniętą kosmetykami,
mało kto zwróciłby uwagę, że jest w pełnym makijażu.
Uwielbiam taki efekt!
Gdybym wykonywała ten makijaż teraz na pewno dodatkowo zastosowałabym rozświetlacz :)
i jaśniejszy, cieplejszy kolor brwi.


Nie tylko makijaż ale i fryzura bardzo mocno wpływają na wygląd naszej twarzy.
Świadoma tego, codziennie zbieram się w sobie by odwiedzić fryzjera...;)





11 komentarze:

  1. wow! niesamowity efekt 'po'. I jaka piękna twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba moja ulubiona metamorfoza, małe zabiegi, i dziewczyna wygląda przepięknie - to lubię w makijażu najbardziej :) Świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaże na blondynkach są zazwyczaj najbardziej spektakularne. One są tak cudownie "przezroczyste" i dzięki temu wiele można stworzyć.

      Usuń
  3. ojeeej, zupełnie inna twarz... Śliczna dziewczyna, piękny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ..rysy twarzy idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem *.* !
    Z przyjemnością zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę własnym oczom! Świetna robota! Masz fantastycznego bloga kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda jak prezenterka telewizyjna.

    OdpowiedzUsuń