Fioletowe Smoky Eye



"Smoky eye" jest jedna z najpopularniejszych technik makijażu oczu. 
Nic dziwnego, że kobiety uwielbiają przydymione oczy.
Dodają seksapilu, stają się wyraźne i tajemnicze.
Na wykonanie takiego makijażu sposobów jest mnóstwo!
..tym razem zdecydowałam się na wersję fioletową,
przyciemnioną ciemnym, grafitowym "dymkiem"
+złota kreska nad linią rzęs w wewnętrznych kącikach.

P.S 
Marzy mi się makijaż w stylu "Pin-up Girls" ilekroć patrzę na twarz Ani.
Mam nadzieje, że nadarzy się okazja aby go wykonać na niej:)





23 komentarze:

  1. bardzo ladna zmiana :)
    fajnie by bylo gdybys dolaczala listy kosmetykow ktore uzywasz do danych makijazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kolejnych postach to uwzględnię.

      Usuń
  2. Za każdym razem jestem pod wrażeniem. Mogłabyś zdradzić jakich produktów używasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok będę pisac przy nastepnych metamorfozach. To zdjecie powstalo na szybko, w trakcie pracy.

      Usuń
  3. piękny make up <3 zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaka zmiana. Pięknie wykonany makijaż i TY oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ..ale to nie ja na zdjeciach ;)

      Usuń
  5. Świetna metamorfoza - makijaż cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. na prawdę udany makijaż!


    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  7. Majgad. Jestem oczarowana Twoimi dziełami. Dzięki, że się u mnie odezwałaś, chociaż i tak wróżę, że szybko się wieści rozniosą. A ja to już chyba więcej nie wrzucę zdjęć z makijażem, lol.

    Fantastycznie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi się czyta Twój komentarz,
      ale wolałabym inspirować niż demotywować ;)

      Usuń
    2. Nie no, żartuję, jeszcze coś tam zamieszczę. Będziesz mogła mi podpowiedzieć, co robię źle ;P :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny makijaż ;) świetna zmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż . fajnie dobrane kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż! Jakaż metamorfoza! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Złota kreska i rzęsy- super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złota kreska to był dobry ruch, muszę znowu gdzies ją wcisnąć ;)

      Usuń